fredag, november 17, 2006

sov på min arm


Sergeveckan närmar sig sitt slut tack å lov, börja bli tjatigt. Kolla Serge när han sitter med sina nybadade barn och en cigg i mungipan, trés rockigt. Älskar hunden, skitsöt, skulle vilja ha en sån, könlös utan det djuriska. Ska inte skriva vad jag ska göra i helgen eftersom jag betraktar det som irrelevant information, men detta ska jag säga dig och det är att jag börjar ångra att jag bjudit in till frukost imorgon. But why gjorde jag det, lördan är min enda sovdag på hela veckan (ok, försover mig varje dag, men ändå). Älskar sova, finns ingen gång jag är så härlig som då. Skulle man kunna ha som jobb att sova skulle jag vilja hade ha det jobbet. Sova skift liksom. En gång, förra terminen, sov jag till fem. Säg inte det till nån. Landlord också. I ett annat rum, jag fick typ väcka honom. So sick.

Nu ska jag åka till Birkastan och lägga mig i någons soffa och vara mitt härligazzzte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Behold the true Serge:

http://www.youtube.com/watch?v=X9FLUTrFt5k&search=whitney%20serge

/Josh

19 november, 2006 00:37  
Anonymous Anonym said...

Haha! Gotta love him, det gamla fylleäcklot!

20 november, 2006 14:43  

Skicka en kommentar

<< Home