onsdag, januari 03, 2007

Easy like a sunday morning

Mitt människovärde har höjts avsevärt sedan jag fick ett PSP av min pappa. Folk har börjat tycka om mig, vill låna med mig hem och så. Det får dom inte. Hade det varit förra året hade det gått bra, då var jag lätt.

Överraskade mig själv med att laga mat. God mat. Satt med nåt halvfabrikat på ryamattan på golvet, såg på maten och sa; Det här är inte värdigt en kvinna.
Så lagade jag italienska grösaksbiffar som jag la på en bädd av ärtskott samt rädisor. Gott! Faktiskt.

Älskar Patrick Bruel mer än någonsin, om möjligt. Såg honom i franska Idol och höll på att börja lipa. Älskar gubbighet detta året, stora näsor, rich hair. Kommer gifta mig med en engelsk, självbelåten godsägare by the end of the year. Peace out.

1 Comments:

Blogger Viktorov said...

Fin pappa du har. Jag har hösttermin en vecka till, sedan smäller det. Vårtermin!

04 januari, 2007 00:42  

Skicka en kommentar

<< Home