torsdag, januari 04, 2007

Youth is wasted on the young

Jaha, så Justin har dumpat Cameron. Synd. Dagens mest intressanta nyhet. Och Kate Moss gifte sig häromdan. Också intressant.

Jag har börjat ringa folk på konstiga tider. I måndags ringde tillbaka till en person jag inte känner klockan halvtvå på natten. Alltså, jag visste inte att klockan var så mycket. Trodde den var max tjugo i tio. Hon lät väldigt trött.Jag bara tjöta på. Hon måste tro att jag är mentally retarded. Är jag ju. Igår ringde jag en kompis i Gbg klockan tolv. Hon brukar lägga sig tio. Också konstigt gjort, upptäckte inte tiden förrän vi lagt på. Måste byta dygnsrytm. Måste. Städade inatt. Ljudlöst, som en tjuv om natten. Jag är expert på att smyga indian, mina föräldrar visste aldrig när jag kom hem som teen.

Funderar på teman. Bildtema författare denna veckan kanske? A, vore trevligt. Eller fashion? Också trevligt väl. Om jag hade lite mer tid kunde jag skriva fina citat, recitera dikter, skriva om konstkritikens marginalisering. Eller nä. Ingen hjärna. Önskar jag var en trasig konstnärssjäl, pank, dumpad av Justin, miserabel, intressant. Kanske bör köra tema svartvitt igen ändå, alla blir snygga, hyn helt slät. Är en sån sucker för fin hy. Har blitt det nu sen jag blev gammal. Vill gnugga alla tonåringars kinder, förstöra dem.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

08 januari, 2007 08:02  

Skicka en kommentar

<< Home