torsdag, mars 15, 2007

I väntan på

Så. Eftersom mina intryck från den senaste veckan enbart kommer ifrån sjuksalar och teveprogram har jag inte så mycket att tillföra.

Eller jo, såg ett seminarium på med mäktiga kvinnor i näringslivet. Det var spännande, de var intressangta och hade tråkiga kläder. Och, alla hade sänkt sina röster och talade i ett lågt röstläge. It´s a mans world tänkte jag. Cläry, min vän formly known as Cari samt Cary, har lärt mig att tala med en mörkare röst. Det måste man om man ska bli tagen på allvar. Hon i sin tur har lärt sig av en talpedagog. Cläry har även lärt mig att bli en bättre lyssnare. Jag har väldigt bra hörsel.

Min kompis Matt har en moster som heter Cläry. Matt producerar nu en möbelserie som vi tycker bör heta Cläry. Det sticker ut, är mjukt men ändå värt att lägga på minnet.

Och, ja just det, det är vår. Skithärligt.

Snart, ja mycket snart kommer en big change här på blodgen. Jag har legat och funderat ut det i min kammare och nu ska det ske. Du kommer baxna, tappa hakan, brallorna och förståndet. You wait.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet vilken bild du skulle kunna använda i samband med the big change. Den får de flesta att både både baxna och tappa brallorna. Eller hur?! Gött att du e tillbaka gumman!

15 mars, 2007 15:02  
Anonymous Anonym said...

A, jag vet också. De skrämmer mig, ballongerna.

15 mars, 2007 15:19  

Skicka en kommentar

<< Home