tisdag, mars 06, 2007

tricket.

Kan du inte heller sova? Gå upp och drick ett glas varm mjölk samt ta en liten brownie så kommer du sussa som en baby. Sockret gör dig inte pigg, bara härlig. Mjölken gör dig trygg. Promise.

Inatt när jag drack varma mjölken slog jag även på teven. Där var det en romantisk dansscen med Leonardo Dicaprio. Älskar dansscener. I alla collegefilmer från 80-tidigt 90-tal värda att nämnas finns en romantisk dansscen. Från en skoldans. Typ snygga killen bjuder upp fula tjejen och blir kär. Loves it. En sak jag undrade när jag drack varma mjölken var om Leo verkligen är en bra skådis? Det är han va? Så svårt att avgöra eftersom hans babyface är i vägen. Måste kolla Blood diamond samt The departed, sen bestämma. Gillar inte babyfejset. Ska försöka bortse från det. Gisele gillade babyfett. Det gör hon inte längre. Leo är nu ihop med en israelisk modell som heter Bar. Verkar så göttigt att va Leo.

3 Comments:

Blogger Emanuel Karlsten said...

Nono, Leonardo är wunderbar!! Ja, se blood diamond och the departed. de understryker min sanning.

06 mars, 2007 19:11  
Anonymous Anonym said...

får jag följa med på bio? vill oxå se babyface och hans nya filmer. vi kan gå på date, du o jag.

07 mars, 2007 10:38  
Anonymous Anonym said...

Då tar vi med calle

07 mars, 2007 11:14  

Skicka en kommentar

<< Home