onsdag, mars 28, 2007

You can never hold back spring

O store gud, nu fick jag just den politiskt inkorrekta glassen Girlie i min hand. Den är rosa och har glitter i pinnen. Är ej feminist anymore. Så förlegat. Rosa glass fick mig att kapitulera, överge kampen, screw särbehandling och låga löner. Älskar låg lön! Är tacksam och hej, bara jag gifter mig med överårig stekare/adlig kommer allt ordna sig. Är endast en enkel djurrättsaktivist. (Kämpar enbart för hundar, dock ej för kamphundar.) Girlie smakar färgämnen. En snäll dam med röd lugg gav den till mig. Det är någonting underbart över kvinnor i röda luggar.

2 Comments:

Blogger Viktorov said...

Så härligt att du (kanske) gillar You can never nold back spring. Den är väldigt fin tycker jag. Varje dag är en potentiell Waits-dag.

29 mars, 2007 11:54  
Anonymous Anonym said...

Loves it

29 mars, 2007 14:25  

Skicka en kommentar

<< Home