torsdag, mars 22, 2007

It´s my party and I cry if I want to

Så. Jag gick på bio med mig själv. Det borde jag inte gjort. Det var bara ensamma gubbar där. Och en högst opassande film för mitt state of mind. Ångrar.

Sen sprang jag på jag Skådisen. Han ba' nämen HEJ, jag ba hej fast jättelågt och snabbt eftersom jag misstänker att han är en ful fisk som har tjej och barn. Han ba'; Jag är på Dramaten nu "Jaha du" sa jag och låtsades helt oberörd av hans vackerhet. Sen sa jag den roliga repliken; " Det blir inget Storstad 2 då eller?" Han ba' nä och log inte ens. "Näha, synd för det var ju ett tag sen man såg Koma. Vad gör han nuförtiden?" Skådis surt: "Vet ej." Sen fortsatte promenaden under tystnad för tyvärr skulle vi åt samma håll. Utanför min port sa jag Carrierepliken " Ok, this is me. God kväll!" Då sa Skådis; " Då vet jag var du bor. Vi hörs!"
Vadå vi hörs liksom, gör vi junte, vi kommer aldrig ringa varann, vi är bara två som tittar på varann i folksamlingar om natten.

3 Comments:

Blogger Viktorov said...

WHAT!? Känner du Koma?

24 mars, 2007 13:10  
Blogger rita rata said...

Vadá? DU och KOMA? Wow!
Och Jokke, vart tog han vägen nánstans?

24 mars, 2007 23:37  
Anonymous Anonym said...

NÄ, det var inte Koma, det var en annan som bara var med i typ ett avsnitt av storstad och som inte gärna vill bli förknippad med det.

27 mars, 2007 15:12  

Skicka en kommentar

<< Home