torsdag, augusti 09, 2007

indiansommar.


Äcklig, fuktig luft idag och igår natt. Varmt, men äckligt. Fingrarna svullnar. Vi såg en konsert. Jag missade det enda band jag ville se. Jag sprang uppför backen för att höra sista låten, men det var försent. Jag är så ledsen för det Lovi N i Norrland. Egentligen gick jag dit bara för dig. Du var nog väldigt bra och snygg på scen. Bror din också. Säkert.

Vi tittade på djuren på Skansen. Jag undrade lite över grejen med uttrarna. Man ser dem ju aldrig. Så värdo. Blyga djur lämpar sig ej för djurparker. Mitt hjärta blöder för mina inburade bröder och systrar på Skansen. När ska befrielsen komma?

Sen, olycklig på tåget hem. Jag tänkte att jag tagit fel tåg. Jag borde tagit tåget som gick åt andra hållet. Jag borde tagit tåget hem till dig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det går fler tåg. VAd gäller för freda du?

10 augusti, 2007 10:38  
Anonymous Anonym said...

Ja du Laney, homecoming party på en innergård är vad som gäller. Eventuellt komme vi kora en homecoing queen.Det är bara för tjejer tror jag. Du är tjej, så det är ju bra.

10 augusti, 2007 11:41  
Anonymous Anonym said...

Var det bara uttrarna som gömde sig för dig? Vi såg bara björnarna, vildsvinen och vicenterna. Pengarna tillbaks!

11 augusti, 2007 20:49  
Anonymous Anonym said...

Jo jag såg järven, älgen, uttern, sälen, ugglan, vargen, lodjuret, ekorren. Alla dessa är ointressanta djur som man kan se vilken dag som helst i skogen. Annat var det förr nä det fanns elefanter på Skansen som gick promenader runt djurgårn med sina skötare. Very exotic. Jag tror det kan ha funnits isbjörnar där också förr men jag är inte säker. JAg är skitskraj för isbjörnar, vill typ göra ned mig i byxan när jag ser en. Det är inte ofta jag ser dom i skogen, med det har hänt.

14 augusti, 2007 01:13  

Skicka en kommentar

<< Home