onsdag, oktober 31, 2007

dansar med grannar.

Lyssnar på nya Britney och spelar luftsynttrummor och det är bra, så bra. Bäst med mitt hem är att det är ganska så bra dansyta. Nu när jag slutat kolla på teve dansar jag istället. Jag övar på en ny sorts dans, en slags fridans där fötterna liksom svävar över golvet, som moonwalk fast inte bara bakåt utan även åt sidorna, framåt. Med händerna gör jag lite olika, typ vevar lite taktfast i låg höjd, obs klappar inte & har ej händerna över huvet= BIG no no vad gäller all fridans. Igår gick det ganska bra på träningen. Eller ja, "träningen". Målet är att kunna dansa och spela gitarr samtidigt. Ska börja träna på det i december. Fotarbetet bör sitta då. Sen ska jag bjuda hem några och ha en julshow. Först blir det ett sång-och dansparti (för att värma upp publiken), sen blir det högläsning av egna dikter (prettodelen) sen kommer finalen då jag drar några snabba skämt, samtidigt som jag dansar till, samtidigt som jag spelar guitar. Det blir flera scenklädsbyten, alla innefattar fina klänningar och möjligen nån plym. Lyllo den som blir inbjuden. Det är nästan så jag själv blir avundsjuk.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bjud mig!

31 oktober, 2007 20:48  
Anonymous Anonym said...

javisst, kom du.

31 oktober, 2007 21:30  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också komma!

/Rocky

01 november, 2007 21:16  
Anonymous Anonym said...

Ja, kom!

02 november, 2007 10:58  

Skicka en kommentar

<< Home