tisdag, oktober 09, 2007

slutet.

Har så mycket att göra nuförtin. Typ att leva.

Inspirerad av den excellente dj´n och söte människan Klehn und Klehn, har jag nu ställt in min teve i garderoben. Vi när båda en längtan att kasta ut våra teveapparater genom fönstret på bästa rockstjärnemanér, men ingen av oss törs. Hans står nu helt snällt i hallen och väntar på att få bli utkastad, och min står dold bakom en brudklänning, väl medveten om att slutet är nära.

Livet. Så mycket bättre än i teven.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

va?! teven, så mycket bättre än livet. så är de ju. de har du själv sagt ju.
bara för att du vill va som klehn und klehn. och rockstjärnorna.

10 oktober, 2007 14:05  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag vill vara precis som honom. Och vad jag förstår tycker han att livet är bättre utanför teven. Eller, såhär har han sagt; datorn är bättre än teven. Så nu tycker jag också det. Ska du vara med på tjejkalaset på fre? Jag kommer med en hemlig gäst. Ej K.u.k. dock. Han är la hemma o kollar datorn.

10 oktober, 2007 15:01  
Anonymous Anonym said...

va spännande. med den hemliga gästen alltså. (samma hemliga häst som i somras månne?)
livet utan tv kan ej va så spännande. idag är det ju mia o klara, studio 60, grey's, house... ikväll är mitt liv fullkomligt. älskart.
vi ses på fredag.

10 oktober, 2007 17:19  
Anonymous Anonym said...

Andy menar du? Nä, han har tjej. Så han får ej bli hemlig gäst till dig mer. Men Kalle kanske kan bli? Jag har nu återupptagit kontakten med A, den felande länken i matchmakingen, ska känna honom på pulsen lite så att säja.

11 oktober, 2007 10:58  
Anonymous Anonym said...

nej, menade icke andy. du hade med dig en hemlig häst på sommarkonsert. det roliga var just felsägningen häst... asch, de va kanske inte så kul. skit i de.
vi ses imon, med eller utan häst. kul.

11 oktober, 2007 14:24  
Anonymous Anonym said...

Ja, men den hästen är bara tolv, han får inte vara oppe så sent.

12 oktober, 2007 11:04  

Skicka en kommentar

<< Home