onsdag, oktober 03, 2007

klag.


Ibland är mänskorna allt bra jobbiga. Ju. Då går jag in till maggans rum i kyrktornet och säger exakt hur jobbiga dom är. Såhär kan ett litet klagomål från mig låta:
- Vet du, igår ställde den där fabbron undan psalmböckerna fast jag sa åt honom att inte ställa undan psalmböckerna, men då, då sa han att det är bättre att de står där bak för annars ser inte folk dom, men det är ju tvärtom, visst var han väl DUM?
-Jättedum, säger Maggan.
Sedan, en kvart senare, går jag in med ett nytt klagomål. Och ett till. Och kanske nåt mer. Sen går jag hem. Vet inte vad det är med mig. Ska väl få mens eller nåt. Eller framfall.

2 Comments:

Blogger Viktorov said...

Framfall. Jag mår så dåligt av det.

03 oktober, 2007 21:29  
Anonymous Anonym said...

Vad tror du jag gör då, som har´t?

04 oktober, 2007 11:39  

Skicka en kommentar

<< Home