onsdag, februari 13, 2008

mi corazon.

Alla tjuginånting´s på Söder ser ut som Lykke Li. But why? Det är så likriktat, så normativt, så..fashionweek. De går ofta av t-banan i Gamla stan har jag lagt märke till. Jag tänker mig att de är assistenter åt Helena Hörstedt eller nån.
Om jag fick bestämma i Maria Katarina hade jag bestämt att alla tjuginånting´s skulle klä sig enligt 70-talets estetik, det är klädsamt på unga flickor. Men vem är jag att döma, jag är bara en galen tant i ärtgrönt och leopard (nåja..snart) som konkar runt med ett skitstort hjärta på stan.

Typ såhär.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

finaste symboliken i den videon. jag dör lite varje gång jag ser den...
damen

14 februari, 2008 13:15  
Anonymous Anonym said...

Ja och det är toto! Synd bara att filmen är så bra och musiken lämnar så mycket övrigt att önska.

14 februari, 2008 15:02  

Skicka en kommentar

<< Home