onsdag, februari 13, 2008

piña colada.

Cari vill åka på solsemester. Gå hem och packa din väska pronto, säger hon. Men tänk så går vattnet i planet eller i poolen och jag måste förlösa´na och gör mun mot mun på bäbin för att den fötts för tidigt. Och sen kanske jag måste vakta henne om natten så att hon inte inleder en romans med en reseledare, det vore högst olämpligt i hennes tillstånd.

Dessutom så dansar jag jätteofta till Billy Ocean nu, varje dag försöker jag avsätta en liten dansstund med Billy, och varje gång jag rör mig rytmiskt till Carribean queen känns det som jag redan är på semester.

Ursäkta mina inslag av youtube, har precis upptäckt det, värsta fräscha grejen ju. Skoja. Cari ba' men har du lärt dig länka? vad duktig du är! Oh well. Nu ska jag kolla mitt cashflow. När jag flyttar till orust ska jag btw starta ett band som heter Bad cashflow.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du ska veta att västkusten behöver dig.
annamaria

14 februari, 2008 08:52  
Anonymous Anonym said...

Ja, och jag behöver västkusten. Men det är bara en enkael dröm. Jag känner ingen på orust. Förutom Filips mamma & pappa då förstås. Fast vi står inte varann så nära.
Hur mår Ester? Shanette visade foton av henne, skitsöt ju! Du får bara söta barn. kram kram!

14 februari, 2008 11:39  
Anonymous Anonym said...

billy ocean? vill oxå åka på solsemester. nu, imon eller sen. bara det blir snart...
damen

14 februari, 2008 14:25  
Anonymous Anonym said...

Ja vadå då, gillar du inte honom eller? Isf kan vi göra upp utanför babs imon, ta på dig oömma kläder.

the enemy

14 februari, 2008 15:00  

Skicka en kommentar

<< Home