tisdag, mars 07, 2006

o.b.hagligt


"Det är konstigt, men jag har blivit så intresserad av att köpa o.b på sistone. Det är inte ens den tiden på månaden och ändå kan jag inte få nog av de små rosa och blå askarna. Undrar varför."

Alltså, hade jag inte vetat att det var små elever från Berghs som gjort o.b.reklamen hade jag velat ge upphovsmakaren fett med däng. Jag pallar inte mer flåshutig gubbreklam, jag fick nog redan nån gång i vintras när man möttes av ett skitstort finger i T-banan. Till alla er som inte gillar sport stod det illustrerat av ett jättelångfinger som gjorde f**kofftecknet. Jag mejlade expressen och frågade om det var mig de menade, att jag skulle f**koff bara för att jag var tjej och inte gillade sport. Marknadschefen svarade att så var det naturligtvis inte. Nästa dag var den nedtagen, jag kände mig helt mäktig.