fredag, april 13, 2007

Solitude

Våren! Den kom. Jag vill älska med allt och alla! Skoja.

Jag har inga kompisar i stan. Försöker tänka bredare, söka i den yttre bekantskapskretsen. De ba' varför ringer du, du har inte hört av dig sen våren -95. Nä. Men jag ringer ju nu. Skit på dig själv. Hejdå. Klick.

Min älskade är i Guetemala city. Hon har köpt panflöjt och poncho. Hon är bra på att ta till sig nya kulturer, den goda Clary.

Har en ynka helgplan, den är äta pizza i Rålis på söndag kväll. Det är jättelångt till söndag kväll.
Min gamla gode man bjöd in mig av mercy till födelsdagskalas hos en player tonite. Jag tacka nej. Vill ej bli sol-o-vårad. Det är endast tre gäster på det kalaset. Alla ingår i det sk Lumpargänget. Det består av pojkmän som har blitt gamla men som envisas med att ha en jargong värdiga 6:e kompaniet i Växjö. Missförstå mig inte, ty jag älskar dem djupt och innerligt. Pallar inte ba. Jag är en kvinna! En k-v-i-n-n-a. Hon behöver andra saker.

Nu en snygg och naturlig övergång till sport. Lump och sport är äpplen av samma träd. Allafall. Jag hejar på LHC. De kan väl få vinna, de är skulle ju bli så glada. Hade mina gubbar Hvblå gått vidare hade vi tagit ner Modo, mosat dem mot sargen och skickat kvarlevorna till deras mammor.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

men du vet att hvblått åkte ut i omgången innan mot just modo? så de hade chansen... men tog den inte...

17 april, 2007 20:35  

Skicka en kommentar

<< Home