tisdag, november 13, 2007

the end of the world as we know it.

Jag drömde. Vattennivån steg över hela jorden, vatten vällde in över städerna. Det var som i den där katastroffilmen när new york dränks, nån forskare/snygg fysiker ska rädda hela stan och guess what, det lyckas.

I drömmen fanns ingen räddning. Alla forskare hade redan drunknat.

Vi såg på teve, hela australien låg under vatten.
Min syster, jag och min äldsta systerdotter höll varandras händer och dansade nån sorts ringdans, nåt judiskt. Jorden gick under och vi dansade. Det var fint.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men kuratorn och min son hadé kunna rädda alla genom att säga:
-Hoppa in i båten!
det har de lärt sig i söndagsskolan.

14 november, 2007 08:14  
Anonymous Anonym said...

Hej annamaria! Åh, vad längesen, jag dör av skam. Hur mår Ester? Hur mår du? Jag kommer till era trakter i juletid, hoppas vi kan ses då.

kram!

14 november, 2007 10:10  

Skicka en kommentar

<< Home