söndag, december 30, 2007

nådens år.

Det är årsskifte, jag antar man borde skriva årslistor om årets händelse, årets låt, årets människa, årets godaste rätt. Jag skulle lätt kunna göra en sådan lista, men orkar ej. Årets bästa relation hade jag iallafall med killarna i min lokala videobutik. De fanns alltid där för mig. Jag bad dem ta fram lite filmer med olyckliga slut, de bara här, och gav mig Borta med vinden, Ömhetbevis och Lovestory. Det var underbart. De tog även hem livets bästa film The way we were så att jag kunde köpa den. Årets goda gärning samt årets händelse. De är även årets människor. Och kunde man äta dem skulle de sannolikt vara årets rätt också.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man kan inte äta den, men årets maträtt borde vara "klimaträtt"...

30 december, 2007 21:13  
Anonymous Anonym said...

Ja och årets bok är facebook, såklart.

30 december, 2007 23:08  

Skicka en kommentar

<< Home