torsdag, juni 16, 2005

The bold and the beautiful

Sist kvar på officet,ingen orkar jobba när det är varmt, alla har väl gått hem till sina värstinggrillar kan jag tro.Funderar på att ta mig ett dopp på Långholmen och sen gå på After bath på Mosebacke. Eller kanske bara MB vid närmare eftertanke. Har försökt vara lite kreativ och ringa runt till olika väninnor men de hade plans.

Vad många snygga människor det finns så här i försommartider, såg Sara Tun, modelltjejen på Lisa på torget igår.Jag tror att hon lätt kan vara den snyggaste i hela Sthlm. Hon har såna där pigga bröst som liksom sticker ut och säger hej till en. Dessutom har hon bränt sin bh, inte som ett politiskt manifest utan mer för att läska tror jag, very distracting för alla males.

Jag är lite avis på alla som är högsommarfräscha redan nu. Det bevisar bara det alla redan vet; de snygga och ytliga vinner alltid, de fula som läser böcker förlorar. Det belönar sig bigtime att träna året runt, åka till Marbella på påsken och sola nån extra gång i maj för att upprätthålla brännan. Sen kan man gå där och flasha på stan den första sommardagen helt obesvärad av solens avslöjande lysrörsljus. Vi andra som läste ut alla böckerna smyger utmed väggarna i caprijeans med våra feta,fnösktorra aidsben framstickandes. Jag kan garantera att jag inte en enda gång under sommaren kommer få frågan vilka böcker jag läst under året. Däremot kommer jag nog få anmärkningar för mitt ugly hår samt det faktum att jag gainat 11 kilo.
Hello Bridget. Goodbye Aristoteles.