onsdag, augusti 24, 2005

On the countryside

Vilken sick dröm. Jag och mina tjejkompisar åkte till en liten by i Östergötland för att bo där. Alla locals var kära i oss. De stod utanför vårt fönster om mornarna och och skrek att vi skulle komma ut och vinka.
Det kunde vi väl räknat ut, sa jag till de andra, att om vi som är så attaraktiva kommer ut på landet så blir det såhär. De andra nickade instämmande.
Hmpff. Jag vaknade och skämdes. När jag såg mig i spelgeln var nattens övermod dessutom som bortblåst.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm, märkligt, drömde samma sak, men jag var en av dem som stod utanför och skrek.

24 augusti, 2005 15:06  
Anonymous Anonym said...

Ok, farmer. Bring it on!

24 augusti, 2005 15:10  
Blogger Belle said...

Klistrade du in hela koden? Bring it on!

24 augusti, 2005 15:47  
Blogger Belle said...

Eller förresten, jag går igenom koden jag ju har, och skickar dig på nytt.

24 augusti, 2005 15:50  
Anonymous Anonym said...

Åh Babsen. Du är så snäll. Se så fint det blev med Verdana!

24 augusti, 2005 15:58  
Anonymous Anonym said...

Meh, var ÄR du? Du kanjunte bara dra sådär, vad händer?

30 augusti, 2005 19:27  
Anonymous Anonym said...

jag har haft andra saker att göra i kombo med att jag drabbats av en bloggdepression. jag tråkar ut mig själv här och läser hellre andra. funderar dock på att skriva nåt idag kanske

31 augusti, 2005 14:48  

Skicka en kommentar

<< Home