onsdag, januari 25, 2006

Young love



Får man hälsa? Isåfall vill jag hälsa till Joel och Linnea som förlovade sig igår. Grattis till er young lovers, det är något extra fint med younglove tycker jag. Jag minns när jag var ung. Jag minns det som igår faktiskt. Oldlove är också bra fast inte lika charmigt.

Igår såg jag två unga lovebirds vid fridhemsplan med likadana äppelgröna jeans på sig. Det var sött. Färgade jeans är framtiden. I believe that children are our future. Annars är jag trött på jeans, varje dag all my life har jag haft jeans. Det är enformigt. Jag har, om än i blygsam skala, börjat byta ut jeansen mot klänning. Klänning är den nya byxan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Blir det klänning på fredag?

25 januari, 2006 16:35  
Anonymous Anonym said...

SuperM, det blir klänning, det blir sol och kanske lite vår.

25 januari, 2006 18:07  

Skicka en kommentar

<< Home