torsdag, april 20, 2006

Var finns du nu när jag behöver dig?

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, du är så ROLIG =)

20 april, 2006 14:33  
Anonymous Anonym said...

Rolig vet jag inte. B, I feel for you & Ed. Verkligen.

Dr Fil: Tack för att du fanns där ändå någonstans bland alla skuggorna. När jag behövde dig som bäst, det var då du bar mig.

21 april, 2006 12:09  
Anonymous Anonym said...

Elina! Var är DU när JAG behöver dig?

24 april, 2006 19:09  
Anonymous Anonym said...

Right here, in the blogg. Och hej, hur väl känner du mig egentligen- Elina?

25 april, 2006 10:05  
Anonymous Anonym said...

Nej. Jag känner dig inte. Jag medger, jag blev lite gubbsjuk och ville ha dig. Du verkar ung och fräsch. Utan lyft.

25 april, 2006 17:45  
Anonymous Anonym said...

Nä nu känner jag att mitt förtroende för dig försvinner. Jag såg dig som en far, en mental vägledare. Letar du ungt & fräscht har du kommit helt fel. Foxy däremot, hon är både ung och fräsch.

25 april, 2006 17:50  
Anonymous Anonym said...

Jaha. Det här är Erinas blogg? Jag är halvkines och har lite svårt med r och l. Jag trodde det här var Elinas blogg. Elina forever. Jag är ledsen Erina om du trodde jag tycker du är ung och fräsch och att jag kanske verkade lite pervad. Det är ett jättedumt missförstånd.





















ps. hon foxy är hon ledig?. ds

25 april, 2006 18:15  
Anonymous Anonym said...

Nä, hon är spoken for och du har ju din fru Robyn och sonen Jay som kör samma bonnpsykologi på tv som du. En grej jag undrar över är hur Robyn alltid har tid att vara med i dina program? På slutet går ju du alltid och hämtar henne i publiken och sen småspringer hon ut med dig i handen. Vadå, har hon inget jobb eller? Är hennes livsuppgift att sitta i publiken? Beats me, Phil.

26 april, 2006 10:03  
Anonymous Anonym said...

Big surprise att övre medelåldersmannen med megalomani och förtroendeingivande sysselsättning skulle vara big dick som försöker utnyttja sin situation. Big surprise att blåögda tjejer gråter ögonen röda när de fattar sanningen.

26 april, 2006 10:36  

Skicka en kommentar

<< Home