onsdag, oktober 18, 2006

Jag saknar dig, jag saknar dig.


Idag hade jag tänkt skriva om något annat än mig själv men jag kommer inte på nåt. Tyvärr. Istället vill jag passa på att använda det här forumet till att efterlysa en person. Någon som är väldigt lik Ali Mcgraw.

Efterlysning:Är det någon som sett en persisk prinsessa på Londons gator? Hon skulle kunna vara den vackraste du någonsin sett i hela ditt liv. Om du kom nära henne skulle du se att hon är den finaste av vänner med de sorgsnaste ögonen och det härligaste skrattet. Du skulle skatta dig lycklig om du fick ha henne i ditt liv. Om hon försvann skulle dina nätter bli långa.


Ashrin. Ring mig. Snälla. Jag sover inte nu. Jag saknar dig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Förlåt mig.

23 oktober, 2006 12:50  

Skicka en kommentar

<< Home