onsdag, oktober 11, 2006

Kallt ute, kallt inne, kallt i hjärta, kallt i sinne.





Men inte tillräckligt kallt. När ska jag få ha duffel och basker då, Per-Erik? Va? Varför är det inte jättekallt när det är oktober? Jag är så less på klimatförändringar. Jag vill ha julesnö.
(Ett tag gick det ett rykte på Passagen att Per-Erik hade rakpermanentat sig. Men det var nog bara ett utfall av plattång. Sminköserna på svt kan inte styla, det vet alla.)

Min vecka är fullbokad med sociala events. Det stressar mig. Jag får verkligen anstränga mig för att välja människor istället för teve nuförtiden. Som igår, då funderade jag jättejättelänge ifall jag verkligen skulle gå på den dära grejen på kvällen istället för att gå hem och kolla på entourage. Sad.

Busy week
Må: Direkt från tåg till Prison break fest. Själva festen bestod i att värden hade en randig fångaktig tröja och bjöd på snacks och dubbelavsnitt av prison ( ja, jag har jag passerat de tretti men vi är efterblivna yo)
Tisda: Dammidda (varje tisda, konstigt att vi har nåt att prata om väl?)
Onsda: Spelning. (alltså, det var inte min spelning även om jag gjort stora framsteg på gitarr på sistone)
Torsda: Midda med skåning och sen goodbyeparty för Ashrin sen marie laveu. (orka orka)
Freda: Guddotterfest. (Älskar hänga med trötta, nyfödda)
Lörda: Samla pengar till världens barn ( ja jag är en god männska) sen bröllop
Sönda: Church. All day. (amen)

Om höstens soundtrack:Har inte fattat grejen med Fibes, oh fibes ännu. Men jag fattar precis grejen med Deportees, även utan falsettsång plus att jag verkligen förstår Cassie och älskar Promiscous girl med Nelly. I övrigt, same old sentimental shit som vanligt.

Måste nog sätta tändstickor i ögona ikväll för att hålla dem öppna. Det kommer aldrig gå.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är sååå före din tid, det måste vara därför du har den här tendensen att hela tiden vilja ha nästa väder, liksom. Jag frös arschlet av mig i min trenchcoat just, och då gick jag ändå bara från tunnelbanan. Du sitter väl i alla fall inte på balkongen med guran fortfarande?

Vi ses vid Riddarfjärden!

12 oktober, 2006 22:32  
Anonymous Anonym said...

Nä. Men jag har julbelysning på ballen nu! Skitmysigt ju.

13 oktober, 2006 10:59  

Skicka en kommentar

<< Home