måndag, april 16, 2007

reflektion.

(En sådan flott och stilig bildkavalkad jag uppvisar ser jag nu. Kvinna i rött-grönt-blått-gult. Är endast intresserad av porträtt vad gäller art.)

Mitt hår är idag en plats i vilket en skata skulle kunna slå ned sina bopålar och gömma skedar och föda ungar i. Plus, lägga maskar i. Maskar skulle kunna bygga gångar och göra det till sitt hem, såvida inte skatungarna äter upp dem förstås. Igår hade jag ashlee simpsonfrisyren. På lördan hade jag katefrisyren. Min senaste, en klar favorit, är sannabrådingfrisyren. Det är mycket Tre kronor och tackyness över den. Early nineties är svårt att få till. Det viktiga är att man byter frisyr varje dag. Jag är ett föredöme på det sättet.

Vilken frisyr lämpar sig bäst för solovår? Hade helst velat klippa mig sketkort, raka ena sidan och ha rockabilly på helgerna. Dock tror jag ej det går hem hos gubbar på diplomat.

5 Comments:

Blogger Viktorov said...

Nä. Gubbarna gillar nog mer utsläppt, vågigt hår med mycket volym och solblekta slingor. Tror jag.

17 april, 2007 00:35  
Anonymous Anonym said...

Ja. Du har rätt, som alltid. Lätt ordnat.

17 april, 2007 10:48  
Anonymous Anonym said...

Prova med Bror Anders Månsson, född 47 iofs, men den ende i näringslivet som ser ut som Groucho Marx. Snygg som fond mot ditt skathår, t ex. Eva

17 april, 2007 16:36  
Anonymous Anonym said...

Känns lite konstigt att säga "Oh Brother" i intima situationer kanske?

17 april, 2007 17:05  
Anonymous Anonym said...

Men jag har ett bildminne från Fårö 20 år tillbaka: han var inte så stor. Kan rymmas i cykelkorgen och nussas med. Eva

17 april, 2007 17:17  

Skicka en kommentar

<< Home