fredag, november 30, 2007

don´t let them get to you

15 poäng. 15 ynka poäng var allt jag fick. Är så sur. Jag var med och arrangerade en föreläsning om stress, man fick ett formulär med olika kroppsliga symtom på stress. Jag trodde jag skulle ha flera hundra poäng, trodde jag var på gränsen till utmattning. Men icke. Kissar ofta, samt huvudvärk var det enda jag scorade högt på. Måste ha ett skitbra psyke. Är så sur. (I en ruta stod det: Omväxlande lös/hård avföring. Den kryssade jag inte i eftersom jag är stabil, men jag sneglade på Carys papper och såg att hon satte högsta poäng.)

Mina toyboys klagar ofta på mig; Du måste klä dig mer classy, säger de, du måste klippa dig, några simtag extra skulle inte skada osv. Det bekommer mig inte. Framför allt stressar det mig inte. För jag har bra psyke. I övrigt kassa arvsanlag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet inte hur högt jag just skrattade. Och på jobbet dessutom. Cary. Haha!

30 november, 2007 22:30  
Anonymous Anonym said...

Carys är inte helt stabil i kistan just nu, det är något man måste leva med.

Funderar lite på att köpa ett par Jockeys till henne, de går ju snabbt att öppna du vet.

01 december, 2007 20:29  

Skicka en kommentar

<< Home