tisdag, juli 04, 2006

Total eclipse


Tisdag idag eller, tristag kanske. Fyra dar kvar till smerren. Bonnie Tylerrösten håller i sig, till alla som ringer säger jag att jag skulle vilja sjunga en liten sång för dig och så sjunger jag "Turn around, every now and then I get a litte bit lonely cause you won´t come around." Idag bytte jag Bonnielåt och sjöng It´s a heartache för Matt & hans kollega (tror jag erkänn att du höll upp luren) men min favorit är ändå sticket i Eclipselåten " I really need you tonight! Forever´s gonna start tonight, forever´s gonna start tonight" och sen det känsliga " Once up on a time a was falling in love, now I´m only falling apart (bam bam) There´s nothing I can say just a total eclipse of the heart" Så mäktigt, jag blir nästan rörd av mig själv. Om hesheten håller i sig tänker jag tupera håret och dra på turné i sommar.

3 Comments:

Blogger Kaospatrullen said...

om du ger ut min bok ger jag ut din skiva. deal?

04 juli, 2006 16:48  
Blogger Kaospatrullen said...

P.S. Det ser ut som om Bonnies huvud hänger på ett järnrör genom öronen, eller hur?

04 juli, 2006 16:48  
Anonymous Anonym said...

Nä, det är neon, allt var neon in those days, det är som Anakins svärd går rätt genom Bonnies huve.

Oki, du kan få prodda mitt album. Isf vill jag göra My Bonnie is over the ocean i en upphottad version. Och ha egen stylist, döden vore om du tog dit Väder-Tones stylist. Ej oki.

04 juli, 2006 18:15  

Skicka en kommentar

<< Home