tisdag, februari 26, 2008

happy thoughts.

Rött i bralla, fula tankar om tyskar i t-bana. Gå hem, tvätta feja, slå med handflator på kinder fast lite för hårt, gå ut. Gå bananas, köpa gla blus i gla färg, tänka en gla tanke. Och en ful, varför tror svenska designers att mänskor bara vill ha svarta kläder, svarta kläder är för människor with no soul typ Claesson Koivisto Rune.

Hatar hatar hatar det röda, dear lord tag allt mitt östrogen samt progesteron från mig pronto och ge det till någon lite för gammal som längtar att ge liv. Jag behövert inte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har ju alltid svart och har hetat Claesson. Skuggar det min själ tror du?

I love you
annamaria

28 februari, 2008 09:35  
Anonymous Anonym said...

Kära du, svart kan ju samtidigt vara väldigt flott och claesson är ju ett underbart namn på många sätt. Hade du varit arkitekt hade jag nog varit orolig, men nu finner jag det ej för troligt att du bär skyuggor i ditt bröst. Istället är den ljus med något stråk av rött och kanske lite midnattsblå också. Så tänker jag mig din själ.

Love Erit.

28 februari, 2008 13:30  

Skicka en kommentar

<< Home