tisdag, februari 26, 2008

till betseda.

Vi var i ett jättestort hus över helgen, det fanns hästar och vatten utanför. Det var jag och mina flickor i damförbundet. Det tog inte alls lång tid att åka dit, man kunde tro det först, men det gjorde det inte. Och en var helt nygravid, typ just befruktad, och alla ba iiii och en var nyförälskad i någon som verkade vara kapten von Trapp fast utan barna efter att han har lightened up efter halva filmen du vet. Alltså han hade ett hus vid Zürisee (schweizertyska för Zürichsjön, jag är så flott) very very Von Trapp fast den riktige Von Trapp bodde i Österrike men det är ju samma alper och skit. Och alla babblade i mun på varann och var väldigt härliga samt lagade väldigt härlig mat och bryggde underbar dryck. Och när folk ringde hem till sina ungar och sa godnatt på kvällen kände jag mig lite rörd över att livet är så himla fint ändå.